Dzięki Berg System Nexus Insurance nie wyobraża sobie powrotu do Excela


Branża:
 Ubezpieczenia



Ilość użytkowników:
do 10



Korzysta od:
2016 roku

2000
Rok założenia
%
Wzrost sprzedaży (r/r)
%
Procent wznowień polis

Charakterystyka Klienta

Nexus Insurance działa na rynku ubezpieczeń w północno-wschodniej i centralnej Polsce. Firma ma siedzibę w Augustowie i jest rodzinną multiagencją. Od ponad dwóch lat korzysta z oprogramowania Berg System.

Punkt wyjścia

Punktem wyjścia była praca w oparciu o katalogi, skoroszyty oraz pliki Excel. Ten sposób działania był nieefektywny, szczególnie w sytuacji, w której firma myśli o ekspansji. Nieodzowne było wybranie systemu CRM, który pozwoliłby uporządkować pracę multiagencji.

Definicja problemu

Uporządkowanie procesu sprzedaży i obsługi klienta w multiagencji.

Szukaliśmy systemu CRM skupionego na kliencie.
Takiego, żeby w jednym miejscu mieć całą historię polis.

wyjaśnia Michał Olbert, Nexus Insurance

Obawy związane z wdrożeniem

Obawą klienta było bezpieczeństwo powierzonych danych.

Na początku mieliśmy obawę o wykorzystanie naszej bazy. Portfel klientów jest najcenniejszym, co mamy. Zaufaliśmy i po dwóch latach pracy jesteśmy zadowoleni. Nic takiego nie miało miejsca.

mówi Michał Olbert, Nexus Insurance

Efekt biznesowy

Po dwóch latach od wdrożenia Michał Olbert nie wyobraża sobie powrotu do Excela:

Moduł Sprzedaż, z którego najczęściej korzystamy pozwala nam na wczesny kontakt z klientem, któremu kończy się produkt ubezpieczeniowy. Mając całą historię, możemy łatwo przedstawić korzystną ofertę. W tej chwili mamy ponad 80 procent skuteczności wznowień.

Michał Olbert, Nexus Insurance