Dzięki Berg System Nexus Insurance nie wyobraża sobie powrotu do Excela
Branża: Ubezpieczenia
Ilość użytkowników: do 10
Korzysta od: 2016 roku
2000
Rok założenia
%
Wzrost sprzedaży (r/r)
%
Procent wznowień polis
Charakterystyka Klienta
Nexus Insurance działa na rynku ubezpieczeń w północno-wschodniej i centralnej Polsce. Firma ma siedzibę w Augustowie i jest rodzinną multiagencją. Od ponad dwóch lat korzysta z oprogramowania Berg System.
Punkt wyjścia
Punktem wyjścia była praca w oparciu o katalogi, skoroszyty oraz pliki Excel. Ten sposób działania był nieefektywny, szczególnie w sytuacji, w której firma myśli o ekspansji. Nieodzowne było wybranie systemu CRM, który pozwoliłby uporządkować pracę multiagencji.
Definicja problemu
Uporządkowanie procesu sprzedaży i obsługi klienta w multiagencji.
Szukaliśmy systemu CRM skupionego na kliencie.
Takiego, żeby w jednym miejscu mieć całą historię polis.wyjaśnia Michał Olbert, Nexus Insurance
Obawy związane z wdrożeniem
Obawą klienta było bezpieczeństwo powierzonych danych.
Na początku mieliśmy obawę o wykorzystanie naszej bazy. Portfel klientów jest najcenniejszym, co mamy. Zaufaliśmy i po dwóch latach pracy jesteśmy zadowoleni. Nic takiego nie miało miejsca.
mówi Michał Olbert, Nexus Insurance
Efekt biznesowy
Po dwóch latach od wdrożenia Michał Olbert nie wyobraża sobie powrotu do Excela:
Moduł Sprzedaż, z którego najczęściej korzystamy pozwala nam na wczesny kontakt z klientem, któremu kończy się produkt ubezpieczeniowy. Mając całą historię, możemy łatwo przedstawić korzystną ofertę. W tej chwili mamy ponad 80 procent skuteczności wznowień.
Michał Olbert, Nexus Insurance