Berg System dla Lepszej Polisy – rozwiązanie dla multiagencji

Branża: Ubezpieczenia
Ilość użytkowników: do 10 użytkowników
Korzysta od: 2017

Lepsza polisa to Multiagencja, która kieruje swoją szeroką ofertę produktów do klientów indywidualnych jak i zarówno firmowych. Zapewnia swoim klientom kompleksowym dostęp do ubezpieczeń.
Wyzwanie
Firma dotychczas korzystała z Excela, gdzie prowadziła bazę danych i polis. Głównym problemem był nieskuteczny przepływ informacji między pracownikami. Wszystkie działania, które były podejmowane, były niezwykle czasochłonne. Co miało wpływ na ogólna obsługę klienta i jakość pracy w firmie.
Wcześniejsze rozwiązanie było bardzo kłopotliwe, bo system pracy tworzył zamknięte obszary – musieliśmy wymieniać się danymi i informacjami, aby móc współpracować. Było to uciążliwe i pracochłonne. Ponadto uniemożliwiało jednoczesny dostęp do potrzebnych dokumentów.
Wszystkie operacje odbywały się „ręcznie”.
System pracy wymagał udoskonalenia i przystosowania do pracy w branży ubezpieczeniowej. Należy również zwrócić uwagę na to, że praca w Excelu nie była zgodna z wymogami RODO, a to również zmuszało do podjęcia zmian.
"Z niepokojem podchodziliśmy do wprowadzenia systemu online. Najbardziej obawialiśmy się problemu z migracją danych. Ale ostatecznie przekonało nas rozwiązanie zaproponowanie
przez Berg System"
Rozwiązanie
Po dokładnym zbadaniu potrzeb firmy rozpoczęliśmy współpracę od najważniejszego i jednocześnie delikatnego elementu, czyli bazy danych.
Skuteczne jej przeniesienie z dotychczasowymi umowami i wszelkimi danymi to dla nas najważniejsza kwestia. Dzięki zastosowaniu systemu do importu, wprowadzamy jedynie odpowiednie ustawienia, a program sam wczytuje wszystkie dane w odpowiednie miejsca.
W kolejnych etapach rozpoczęliśmy wdrażanie systemu do wszystkich placówek, które w końcu uzyskały jednoczesny dostęp do danych, a był to jeden z elementów, na którym zależało firmie.
Został skonfigurowany system do rozliczeń prowizyjnych, aby zaoszczędzić czas przy administracji. Zwiększyliśmy bezpieczeństwo przechowywanych danych i dostosowaliśmy całość do wymogów RODO. Dodatkowo każdy z pracowników ma odpowiednie uprawnienia dostępu do systemu co znacznie podwyższa bezpieczeństwo.
Efekt biznesowy
Lepsza polisa po wprowadzeniu systemu uzyskała:
- System z takim samym i jednoczesnym dostępem do danych dla wszystkich placówek.
- Oszczędność czasu przy administracji rozliczeń.
- Zwiększyli średnią ilość produktów na jednego klienta.
- Została ulepszona komunikacja wewnętrzna. Co wpłynęło na zwiększenie jakości obsługi klienta.
- Lepszą kontrolę działań, która pozwala na bardziej dynamiczny rozwój.
Dodatkowo Multiagencja mogła w bezproblemowy sposób wprowadzić system lojalnościowy, który pozwala im na pozyskiwanie klientów i podtrzymywanie relacji z obecnymi.
„… Po pierwsze, dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży i działa online, mogliśmy go wdrożyć we wszystkich placówkach jednocześnie. Zyskaliśmy tym samym natychmiastowy i jednoczesny dostęp do pełnej dokumentacji. Z Berg System funkcjonujemy dopiero pół roku i trudno przełożyć to po tak krótkim okresie na liczby, ale w sposób odczuwalny poprawiliśmy jakość i komfort pracy. Nasza obsługa Klienta mogła stać się jeszcze bardziej elastyczna i oparta na drobiazgowej analizie. Możemy w prosty sposób pozyskiwać ważne informacje dla polis w obsłudze, co wpływa bardzo korzystnie na jakość współpracy z Klientem. Dopiero w tej chwili możemy w pełni rozwinąć nasz system programów lojalnościowych, które z kolei przekładają się na pozyskanie nowego i zatrzymanie już posiadanego Klienta. Zintegrowanie komunikacji z Klientem jest dla nas bardzo ważne i dlatego wpływa na zadowolenie z Berg System. Nie do przecenienia jest fakt, że taki system CRM w przyszłości przełoży się na zmianę struktury sprzedażowej, bo ułatwi nam nie tylko kontrolę systemu wznowień, ale umożliwi odpowiednią dosprzedaż…”