Berg System dla Lepszej Polisy – rozwiązanie dla multiagencji

bergsystem_klient_logo_lepsza-polisa@2_białe


Branża:
 Ubezpieczenia



Ilość użytkowników:
 do 10 użytkowników



Korzysta od:
 2017

+
Klientów
%
Wznowień
%
Wzrost sprzedaży

Charakterystyka Klienta

LepszaPolisa.pl świadczy ubezpieczenia dopasowane do codziennego życia.  Oferuje produkty ubezpieczeniowe takie jak: OC, AC, ubezpieczenia grupowe, życiowe, nieruchomości, podróżne, dla firm.  Jest typową multiagencją.

Punkt wyjścia

Lepsza Polisa korzystała z plików Excela do prowadzenia bazy Klientów i bazy polis. Problemem był przepływ informacji, brak możliwości współdzielenia zasobów. Wszystkie działania były niezwykle czasochłonne. 

Wcześniejsze rozwiązanie było bardzo kłopotliwe, bo system pracy tworzył zamknięte obszary – musieliśmy wymieniać się danymi i informacjami, aby móc współpracować. Było to uciążliwe i pracochłonne. Ponadto uniemożliwiało jednoczesny dostęp do potrzebnych dokumentów.
Wszystkie operacje odbywały się „ręcznie”.

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa

Definicja problemu

Dotychczasowy system pracy nie był dostosowany do branży ubezpieczeniowej. Hamował możliwości, ograniczał wykorzystanie posiadanego potencjału i był czasochłonny. Dodatkowo praca na plikach Excel nie była zgodna z RODO.

Obawy związane z wdrożeniem

"Z niepokojem podchodziliśmy do wprowadzenia systemu online. Najbardziej obawialiśmy się problemu z migracją danych. Ale ostatecznie przekonało nas rozwiązanie zaproponowanie
przez Berg System"

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa

Efekt biznesowy

Case study firmy LepszaPolisa.pl, wskazuje, że wprowadzenie Berg System umożliwiło:

  1. Wdrożenie systemu we wszystkich placówkach z takim samym i jednoczesnym dostępem do danych (wcześniej niemożliwe);
  2. Oszczędność czasu niezbędnego na administrację rozliczeń;
  3. Zwiększenie średniej liczby produktów zakupionych u klienta;
  4. Lepszą komunikację wewnętrzną;
  5. Lepszy kontakt z klientem i możliwość wprowadzenie systemów lojalnościowych;
  6. Lepszą kontrolę działań wewnętrznych i lepsze dostosowanie produktu do potrzeb Klienta w bieżącej chwili.

„… Po pierwsze, dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży i działa online, mogliśmy go wdrożyć we wszystkich placówkach jednocześnie. Zyskaliśmy tym samym natychmiastowy i jednoczesny dostęp do pełnej dokumentacji. Z Berg System funkcjonujemy dopiero pół roku i trudno przełożyć to po tak krótkim okresie na liczby, ale w sposób odczuwalny poprawiliśmy jakość i komfort pracy. Nasza obsługa Klienta mogła stać się jeszcze bardziej elastyczna i oparta na drobiazgowej analizie. Możemy w prosty sposób pozyskiwać ważne informacje dla polis w obsłudze, co wpływa bardzo korzystnie na jakość współpracy z Klientem. Dopiero w tej chwili możemy w pełni rozwinąć nasz system programów lojalnościowych, które z kolei przekładają się na pozyskanie nowego i zatrzymanie już posiadanego Klienta. Zintegrowanie komunikacji z Klientem jest dla nas bardzo ważne i dlatego wpływa na zadowolenie z Berg System. Nie do przecenienia jest fakt, że taki system CRM w przyszłości przełoży się na zmianę struktury sprzedażowej, bo ułatwi nam nie tylko kontrolę systemu wznowień, ale umożliwi odpowiednią dosprzedaż…”

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.