Berg System dla Lepszej Polisy – rozwiązanie dla multiagencji

bergsystem_klient_logo_lepsza-polisa@2_białe


Branża:
 Ubezpieczenia



Ilość użytkowników:
 do 10 użytkowników



Korzysta od:
 2017

+
Klientów
%
Wznowień
%
Wzrost sprzedaży

Lepsza polisa to Multiagencja, która kieruje swoją szeroką ofertę produktów do klientów indywidualnych jak i zarówno firmowych. Zapewnia swoim klientom kompleksowym dostęp do ubezpieczeń.

Wyzwanie

Firma dotychczas korzystała z Excela, gdzie prowadziła bazę danych i polis. Głównym problemem był nieskuteczny przepływ informacji między pracownikami. Wszystkie działania, które były podejmowane, były niezwykle czasochłonne. Co miało wpływ na ogólna obsługę klienta i jakość pracy w firmie.

Wcześniejsze rozwiązanie było bardzo kłopotliwe, bo system pracy tworzył zamknięte obszary – musieliśmy wymieniać się danymi i informacjami, aby móc współpracować. Było to uciążliwe i pracochłonne. Ponadto uniemożliwiało jednoczesny dostęp do potrzebnych dokumentów.
Wszystkie operacje odbywały się „ręcznie”.

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa

System pracy wymagał udoskonalenia i przystosowania do pracy w branży ubezpieczeniowej. Należy również zwrócić uwagę na to, że praca w Excelu nie była zgodna z wymogami RODO, a to również zmuszało do podjęcia zmian. 

"Z niepokojem podchodziliśmy do wprowadzenia systemu online. Najbardziej obawialiśmy się problemu z migracją danych. Ale ostatecznie przekonało nas rozwiązanie zaproponowanie
przez Berg System"

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa

Rozwiązanie

Po dokładnym zbadaniu potrzeb firmy rozpoczęliśmy współpracę od najważniejszego i jednocześnie delikatnego elementu, czyli bazy danych. 

Skuteczne jej przeniesienie z dotychczasowymi umowami i wszelkimi danymi to dla nas najważniejsza kwestia. Dzięki zastosowaniu systemu do importu, wprowadzamy jedynie odpowiednie ustawienia, a program sam wczytuje wszystkie dane w odpowiednie miejsca. 

W kolejnych etapach rozpoczęliśmy wdrażanie systemu do wszystkich placówek, które w końcu uzyskały jednoczesny dostęp do danych, a był to jeden z elementów, na którym zależało firmie. 

Został skonfigurowany system do rozliczeń prowizyjnych, aby zaoszczędzić czas przy administracji. Zwiększyliśmy bezpieczeństwo przechowywanych danych i dostosowaliśmy całość do wymogów RODO. Dodatkowo każdy z pracowników ma odpowiednie uprawnienia dostępu do systemu co znacznie podwyższa bezpieczeństwo.

 

Efekt biznesowy

Lepsza polisa po wprowadzeniu systemu uzyskała: 

  1. System z takim samym i jednoczesnym dostępem do danych dla wszystkich placówek. 
  2. Oszczędność czasu przy administracji rozliczeń.
  3. Zwiększyli średnią ilość produktów na jednego klienta.
  4. Została ulepszona komunikacja wewnętrzna. Co wpłynęło na zwiększenie jakości obsługi klienta. 
  5. Lepszą kontrolę działań, która pozwala na bardziej dynamiczny rozwój.

Dodatkowo Multiagencja mogła w bezproblemowy sposób wprowadzić system lojalnościowy, który pozwala im na pozyskiwanie klientów i podtrzymywanie relacji z obecnymi.

 

„… Po pierwsze, dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży i działa online, mogliśmy go wdrożyć we wszystkich placówkach jednocześnie. Zyskaliśmy tym samym natychmiastowy i jednoczesny dostęp do pełnej dokumentacji. Z Berg System funkcjonujemy dopiero pół roku i trudno przełożyć to po tak krótkim okresie na liczby, ale w sposób odczuwalny poprawiliśmy jakość i komfort pracy. Nasza obsługa Klienta mogła stać się jeszcze bardziej elastyczna i oparta na drobiazgowej analizie. Możemy w prosty sposób pozyskiwać ważne informacje dla polis w obsłudze, co wpływa bardzo korzystnie na jakość współpracy z Klientem. Dopiero w tej chwili możemy w pełni rozwinąć nasz system programów lojalnościowych, które z kolei przekładają się na pozyskanie nowego i zatrzymanie już posiadanego Klienta. Zintegrowanie komunikacji z Klientem jest dla nas bardzo ważne i dlatego wpływa na zadowolenie z Berg System. Nie do przecenienia jest fakt, że taki system CRM w przyszłości przełoży się na zmianę struktury sprzedażowej, bo ułatwi nam nie tylko kontrolę systemu wznowień, ale umożliwi odpowiednią dosprzedaż…”

Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.