Berg System dla Lepszej Polisy – rozwiązanie dla multiagencji
Branża: Ubezpieczenia
Ilość użytkowników: do 10 użytkowników
Korzysta od: 2017
Lepsza polisa to Multiagencja, która kieruje swoją szeroką ofertę produktów do klientów indywidualnych jak i zarówno firmowych. Zapewnia swoim klientom kompleksowym dostęp do ubezpieczeń.
Wyzwanie
Firma dotychczas korzystała z Excela, gdzie prowadziła bazę danych i polis. Głównym problemem był nieskuteczny przepływ informacji między pracownikami. Wszystkie działania, które były podejmowane, były niezwykle czasochłonne. Co miało wpływ na ogólna obsługę klienta i jakość pracy w firmie.
Wcześniejsze rozwiązanie było bardzo kłopotliwe, bo system pracy tworzył zamknięte obszary – musieliśmy wymieniać się danymi i informacjami, aby móc współpracować. Było to uciążliwe i pracochłonne. Ponadto uniemożliwiało jednoczesny dostęp do potrzebnych dokumentów.
Wszystkie operacje odbywały się „ręcznie”.Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa
System pracy wymagał udoskonalenia i przystosowania do pracy w branży ubezpieczeniowej. Należy również zwrócić uwagę na to, że praca w Excelu nie była zgodna z wymogami RODO, a to również zmuszało do podjęcia zmian.
"Z niepokojem podchodziliśmy do wprowadzenia systemu online. Najbardziej obawialiśmy się problemu z migracją danych. Ale ostatecznie przekonało nas rozwiązanie zaproponowanie
przez Berg System"
Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa
Rozwiązanie
Po dokładnym zbadaniu potrzeb firmy rozpoczęliśmy współpracę od najważniejszego i jednocześnie delikatnego elementu, czyli bazy danych.
Skuteczne jej przeniesienie z dotychczasowymi umowami i wszelkimi danymi to dla nas najważniejsza kwestia. Dzięki zastosowaniu systemu do importu, wprowadzamy jedynie odpowiednie ustawienia, a program sam wczytuje wszystkie dane w odpowiednie miejsca.
W kolejnych etapach rozpoczęliśmy wdrażanie systemu do wszystkich placówek, które w końcu uzyskały jednoczesny dostęp do danych, a był to jeden z elementów, na którym zależało firmie.
Został skonfigurowany system do rozliczeń prowizyjnych, aby zaoszczędzić czas przy administracji. Zwiększyliśmy bezpieczeństwo przechowywanych danych i dostosowaliśmy całość do wymogów RODO. Dodatkowo każdy z pracowników ma odpowiednie uprawnienia dostępu do systemu co znacznie podwyższa bezpieczeństwo.
Efekt biznesowy
Lepsza polisa po wprowadzeniu systemu uzyskała:
- System z takim samym i jednoczesnym dostępem do danych dla wszystkich placówek.
- Oszczędność czasu przy administracji rozliczeń.
- Zwiększyli średnią ilość produktów na jednego klienta.
- Została ulepszona komunikacja wewnętrzna. Co wpłynęło na zwiększenie jakości obsługi klienta.
- Lepszą kontrolę działań, która pozwala na bardziej dynamiczny rozwój.
Dodatkowo Multiagencja mogła w bezproblemowy sposób wprowadzić system lojalnościowy, który pozwala im na pozyskiwanie klientów i podtrzymywanie relacji z obecnymi.
„… Po pierwsze, dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży i działa online, mogliśmy go wdrożyć we wszystkich placówkach jednocześnie. Zyskaliśmy tym samym natychmiastowy i jednoczesny dostęp do pełnej dokumentacji. [..] w sposób odczuwalny poprawiliśmy jakość i komfort pracy. Nasza obsługa Klienta mogła stać się jeszcze bardziej elastyczna i oparta na drobiazgowej analizie. Możemy w prosty sposób pozyskiwać ważne informacje dla polis w obsłudze, co wpływa bardzo korzystnie na jakość współpracy z Klientem. Dopiero w tej chwili możemy w pełni rozwinąć nasz system programów lojalnościowych, które z kolei przekładają się na pozyskanie nowego i zatrzymanie już posiadanego Klienta. Zintegrowanie komunikacji z Klientem jest dla nas bardzo ważne i dlatego wpływa na zadowolenie z Berg System. Nie do przecenienia jest fakt, że taki system CRM w przyszłości przełoży się na zmianę struktury sprzedażowej, bo ułatwi nam nie tylko kontrolę systemu wznowień, ale umożliwi odpowiednią dosprzedaż…”
Mateusz Nowak, właściciel Lepsza Polisa
Nexus Insurance
Dzięki Berg System Nexus Insurance nie wyobraża sobie powrotu do Excela