Funkcjonalności Berg CRM
W BERG System wierzymy, że wartość „narzędzi” określana jest przez KORZYŚCI przynoszone ich użytkownikom
Strona Główna » Funkcjonalności
W BERG System wierzymy, że wartość „narzędzi” określana jest przez KORZYŚCI przynoszone ich użytkownikom
+ Pasek szybkiego dostępu do najważniejszych funkcjonalności
+ Podgląd wypracowanego wyniku z podziałem na okresy
+ Prognozowane wyniki
+ Analiza wskaźnikowa wyników własnych oraz zespołu
+ Organizer oraz Kalendarz (zarządzanie zadaniami oraz ich nadzorowanie)
+ Pozostałe: TOP5 sprzedawców; odliczanie do końca okresu sprzedażowego; podgląd konferencji; wysyłanie zaproszeń; automatycznie generowane informacje;
+ Przypominanie o rocznicach polis i urodzinach klientów
+ Podgląd aktualności firmowych
+ Możliwość wyboru prezentowanych wskaźników na Panelu
+ Obowiązkowa ankieta podsumowująca każdy dzień pracy doradcy
+ Czytelna i nowoczesna wizualizacja procesu sprzedaży
+ Nadzorowanie klientów w całym procesie sprzedaży
+ Swobodne przenoszenie klientów pomiędzy poszczególnymi krokami procesu
+ Nadawanie statusów w poszczególnych krokach
+ Informacje o ilości klientów na danym etapie procesu Sprzedaży
+ Wyciąganie statystyk o skuteczności procesu
+ Wykorzystanie Procesu do późniejszej obsługi klienta
+ Klarowna informacja o postępie procesu z punktu widzenia klienta
+ Przypomnienia o zbliżających się teminach płatności składek przez Klienta
+ Zapisywanie informacji o Ubezpieczającym i Ubezpieczonym
+ Zatrzymywanie STORNO
+ Zwroty prowizji w przypadku upadku umów
+ Naliczanie punktów za umowy (inkaso, up-front)
+ Obsługa rezygnacji z umowy przez klienta
+ Rozpisanie prowizji na poszczególnych beneficjentów
+ Export w formacie Excel i CSV
+ Różne formy wypłaty prowizji (inkaso, up-front, uroczniona, półroczna, kwartalna)
+ Wypłacanie międzyprowizji dopiero od pewnego stanowiska w strukturze
+ Pokazanie struktury firmy w postaci czytelnego drzewa
+ Pokazanie na strukturze organizactyjnej wyników w postaci punktów lub kwot
+ Pokazanie wyników z podziałem na okresy
+ Zwijanie i rozwijanie poszczególnych poziomów struktury
+ Filtrowanie po stanowiskach, osobach
+ Pokazanie na strukturze wskaźników sprzedażowych
+ Widok zależny od zajmowanego stanowiska w strukturze
+ Różne typy wydarzeń
+ Przypominanie w organizerze o urodzinach klienta
+ Przypominanie o kończącej się polisie klienta
+ Powiązanie organizera z konferencjami
+ Podgląd organizerów swoich pracowników
+ Możliwość przypisywania zadań do organizerów pracowników
+ Kojarzenie spotkań z klientami
+ Pokazanie Organizera w widoku dziennym, tygodniowym i miesięcznym
+ Możliwość subskrybowania kalendarzy klientów/pracowników w swoim organizerze.
+ Wyświetlenie najbliższych wydarzeń
+ Kreator szybkich wydarzeń
+ Oznaczanie wydarzeń jako zakończonych
+ Powiązanie Organizerów Doradców z Call Center w celu umawiania spotkań
+ Integracja z Outlookiem, Gmail’em i iCal
+ Widok zbiorczy wraz z listą osób w formie czytelnej tabeli
+ Dynamiczne filtrowanie
+ Zaawansowane wyszukiwanie
+ Export w formacie Excel i CSV
+ Wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscuPodgląd najważniejszych informacji o kliencie na jednej karcie
+ Kalendarz osobisty klienta
+ Historia kontaktów z klientem
+ Czytelne notatki pozwalające śledzić historię kontaktu z klientem
+ Informacje o zakupionych przez klienta produktach wraz z możliwością przejścia do widoku szczegółowego
+ Informację w jakich konferencjach klient brał udział
+ Możliwość podpinania plików pod kartę klienta
+ Informacje o wyrażonych zgodach na przetwarzanie danych osobowych.
+ Historia awansów
+ Wyniki codziennej ankiety w formie tabeli
+ Widok Call Center – specjalny widok pozwalający uporządkować pracę w przypadku korzystania z Call Center do obsługi klientów
+ Widoczność ograniczona pozycją w strukturze firmy (nie wykradną Ci twoich klientów)
Zacznij teraz i ODBIERZ Prezent 1 miesiąc Berg PLUS całkowicie za DARMO!
Od 2010 roku tworzymy dedykowane systemy dla branży pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego. Działamy w oparciu o doświadczenia wyciągnięte z branży doradztwa finansowego. Naszą największą przewagą jest połączenie znajomości branży i modeli biznesowych naszych klientów z doświadczeniem w budowaniu systemów informatycznych.
Ethica Business Spółka z o. o.
Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
NIP: 5272650424, REGON: 142850926, KRS: 0000380476
Tel. +48 535-950-687
Tel. 22 355 31 74
Odbieramy: pn-pt od 9:00 do 18:00
kontakt@nullbergsystem.pl