mlm2_zespół

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowanie dla MLM. Sukces potrzebuje dobrego narzędzia

Systemy marketingu wielopoziomowego (MLM) są coraz popularniejsze. Na polskim rynku działa już kilkadziesiąt firm, które pozwalają swoim dystrybutorom na budowanie sieci i zarabianie dobrych pieniędzy w ramach zbudowanych struktur. Cały czas na rynku pojawiają się też nowe podmioty. Postęp technologiczny i zmiany w sposobie robienia zakupów przez konsumentów są wyzwaniem, ale i szansą na zbudowanie biznesu o ogromnej skali działania. To, co teraz można osiągnąć stosunkowo szybko, jeszcze niedawno wymagało wielu lat tworzenia struktur. Odpowiednio dobrane oprogramowanie dla MLM pomoże błyskawicznie rozwijać biznes.

Co powinno mieć dobre oprogramowanie dla MLM?

Dobry system dla marketingu wielopoziomowego powinien łączyć co najmniej kilka kluczowych funkcjonalności. Powinien znacznie wykraczać poza zwykły system CRM, a uwzględniać to, co w tym biznesie jest kluczowe. Poniżej wymienione są właśnie najważniejsze cechy użytecznego oprogramowania dla MLM:

Łatwe dodawanie – łatwe dodawanie do systemu produktów, klientów i dystrybutorów;

Sklep internetowy – możliwość zbudowania sklepu internetowego zintegrowanego z systemem;

Integracja płatności – możliwość podpięcia najpopularniejszych systemów płatności internetowych (np. DotPay, PayU);

Rozliczenia MLM – hierarchiczne rozliczanie prowizji w drzewku;

Struktura – możliwość zdefiniowania w systemie struktury MLM o dowolnej liczbie poziomów;

Proces sprzedaży – możliwość zdefiniowania własnego procesu sprzedaży (kolejne kroki, działania);

Przegląd aktywności – czytelne zestawienie wszystkich aktywności, które były podjęte wobec klienta (rozmowy, sprzedaże, nieudane kontrakty itp.);

Wznowienia – ustawienia w systemie przypomnień związanych z odnowieniem zakupu produktu;

Narzędzia marketingowe – dobre oprogramowanie dla MLM powinno pozwalać m.in. na śledzenie linków referencyjnych czy budowanie landing page;

Moduł konferencyjny – łatwe tworzenie wydarzeń, zapraszanie na nie partnerów i klientów;

Intranet – zintegrowany z systemem moduł e-learningowy, który pozwala wszystkim użytkownikom na dzielenie się wiedzą.

 

Wszystkie te funkcje łączy w sobie oprogramowanie Berg System, który jest znakomitym rozwiązaniem dla firm marketingu wielopoziomowego. Od tych, które dopiero zaczynają aż po międzynarodowe MLM-y. Więcej informacji o funkcjach można znaleźć na specjalnej stronie.

Zachęcamy do bezpłatnego przetestowania wersji próbnej Berg System. Można to zrobić w tym miejscu.

Sprzedawaj więcej z Berg System

Dołącz do najlepszych firm takich jak Porównywarka Leasingowa.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu.

Udostępnij ten artykuł znajomym

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Odbierz dawkę praktycznej wiedzy

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z każdym nowym artykułem. 

RODO w ubezpieczeniach

Tematu RODO, czyli zgody na przetwarzanie danych wrażliwych i osobowych klientów, nie wolno lekceważyć. Firmy działające w branży ubezpieczeniowej, ale i finansowej, które przechowują informacje

Jak prowadzic baze klientow ubezpieczeniowych

Jak prowadzić bazę klientów ubezpieczeniowych?

Sprzedaż ubezpieczeń przez agenta ubezpieczeniowego nie może opierać się wyłącznie na intuicji czy zapamiętanych informacjach. Chcąc prowadzić efektywny biznes w branży ubezpieczeniowej, należy wdrożyć odpowiednie narzędzia

jak pozyskiwac klientow na ubezpieczenia_

Jak pozyskiwać klientów na ubezpieczenia?

Wyzwaniem każdego agenta ubezpieczeniowego jest pozyskiwanie nowych kontaktów, a docelowo nowych klientów chcących się ubezpieczyć. W branży ubezpieczeniowej zakup ubezpieczenia nie jest elementem zaspokojenia pierwszej

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.