Hello! Poznaj CRM od Berg System

W dobie postępującej automatyzacji krwiobieg firmy stanowi jej system operacyjny. Miejsce, gdzie gromadzone, przechowywane i przekazywane są dane dotyczące klientów, wyników sprzedaży oraz wszystkie ważne dokumenty w formie elektronicznej.

Skąd wiedzieć jaki system wybrać, by był najodpowiedniejszy? Jak zweryfikować stosunek ceny do jakości? W jaki sposób wykorzystać wszystkie dostępne funkcje najbardziej efektywnie?
Pytań jest masa, odpowiedzi jeszcze więcej.

Niniejszy blog poświęcony będzie zagadnieniom związanym z systemami CRM i ich funkcjonalnością pod kątem usprawnienia procesów sprzedaży, efektywnego zarządzania danymi oraz najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników. Będziemy zadawać pytania i szukać na nie odpowiedzi. Rozwiejemy mity, udzielimy wskazówek, przedstawimy fakty.
Wszystko po to, by uświadomić jak znaczącą rolę w budowaniu struktur firmy oraz struktur sprzedażowych odgrywa szybki przepływ informacji bądź możliwość szybkiego jej odnalezienia.

A GDYBY TAK MIEĆ ASYSTENTA, KTÓRY NIE ŚPI, JEST ZAWSZE GOTOWY NAM POMÓC I W DODATKU NIE TRZEBA GO KARMIĆ?

Nic prostrzego, wystarczy zainwestować w odpowiedni system CRM, czyli Customer Relationship Management. Mnóstwo ludzi zna ten skrót, pracowało na tego typu systemach i zapewne w mniejszym lub większym stopniu zdają sobie sprawę czym jest i jakie ma znaczenie.
Ale czy na pewno?
„Oczywiście!”, odpowie większość z nich. To dlaczego handlowcy wciąż wolą „tradycyjne” metody działania, opierające się o kalendarz, notes i długopis? Co sprawia, że wolą zarządzać dziesiątkami lub setkami swoich klientów, bazując na tak nietrwałych nośnikach danych jak papier i tusz? Przyzwyczajenie? Wiara w swoje możliwości zapamiętywania i organizacji? A może uważają, że szybka notatka w kalendarzu jest więcej warta, niż notatka w CRM-ie?

A może jednak po prostu nie wiedzą czym tak naprawdę jest ten system i jak bardzo może ułatwić pracę?

W kwestii systemu, każda firma korzysta z innego rozwiązania, bazuąc na swoich możliwościach i preferencjach. Jednak dla każdego przedsiębiorstwa zajmującego się sprzedażą oraz pracą z klientem, jest to tak zwane must have.
Dlaczego? Bo całe „centrum dowodzenia” znajduje się w jednym miejscu.

Niezależnie od tego, czy użytkownikiem jest handlowiec, manager czy osoba na najwyższym szczeblu firmowej hierarchii, jeden i ten sam system powinien umożliwić każdemu efektywne działania w swoim zakresie obowiązków. Powinien, bo niestety nie zawsze jest to możliwe z uwagi na błędy w systemie, czas przetwarzania danych czy brak intuicyjnego interfejsu.

W BergSystem mamy na to rozwiązanie. Podamy je w sposób przystępny i jak najprostszy

W następnym wpisie dowiesz się:
1. Czym tak naprawdę jest CRM i jakie są jego główne funkcje ?
2. Dlaczego, mimo wielu zalet, papierowy kalendarz i długopis przegrywają w przedbiegach z kalendarzem elektronicznym?
3. Dlaczego warto zbierać szczegółowe dane do klientach i wprowadzać je do systemu, nawet kosztem czasu, który to zajmuje?

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.