Hello! Poznaj CRM od Berg System

W dobie postępującej automatyzacji krwiobieg firmy stanowi jej system operacyjny. Miejsce, gdzie gromadzone, przechowywane i przekazywane są dane dotyczące klientów, wyników sprzedaży oraz wszystkie ważne dokumenty w formie elektronicznej.

Skąd wiedzieć jaki system wybrać, by był najodpowiedniejszy? Jak zweryfikować stosunek ceny do jakości? W jaki sposób wykorzystać wszystkie dostępne funkcje najbardziej efektywnie?
Pytań jest masa, odpowiedzi jeszcze więcej.

Niniejszy blog poświęcony będzie zagadnieniom związanym z systemami CRM i ich funkcjonalnością pod kątem usprawnienia procesów sprzedaży, efektywnego zarządzania danymi oraz najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników. Będziemy zadawać pytania i szukać na nie odpowiedzi. Rozwiejemy mity, udzielimy wskazówek, przedstawimy fakty.
Wszystko po to, by uświadomić jak znaczącą rolę w budowaniu struktur firmy oraz struktur sprzedażowych odgrywa szybki przepływ informacji bądź możliwość szybkiego jej odnalezienia.

A GDYBY TAK MIEĆ ASYSTENTA, KTÓRY NIE ŚPI, JEST ZAWSZE GOTOWY NAM POMÓC I W DODATKU NIE TRZEBA GO KARMIĆ?

Nic prostrzego, wystarczy zainwestować w odpowiedni system CRM, czyli Customer Relationship Management. Mnóstwo ludzi zna ten skrót, pracowało na tego typu systemach i zapewne w mniejszym lub większym stopniu zdają sobie sprawę czym jest i jakie ma znaczenie.
Ale czy na pewno?
„Oczywiście!”, odpowie większość z nich. To dlaczego handlowcy wciąż wolą „tradycyjne” metody działania, opierające się o kalendarz, notes i długopis? Co sprawia, że wolą zarządzać dziesiątkami lub setkami swoich klientów, bazując na tak nietrwałych nośnikach danych jak papier i tusz? Przyzwyczajenie? Wiara w swoje możliwości zapamiętywania i organizacji? A może uważają, że szybka notatka w kalendarzu jest więcej warta, niż notatka w CRM-ie?

A może jednak po prostu nie wiedzą czym tak naprawdę jest ten system i jak bardzo może ułatwić pracę?

W kwestii systemu, każda firma korzysta z innego rozwiązania, bazuąc na swoich możliwościach i preferencjach. Jednak dla każdego przedsiębiorstwa zajmującego się sprzedażą oraz pracą z klientem, jest to tak zwane must have.
Dlaczego? Bo całe „centrum dowodzenia” znajduje się w jednym miejscu.

Niezależnie od tego, czy użytkownikiem jest handlowiec, manager czy osoba na najwyższym szczeblu firmowej hierarchii, jeden i ten sam system powinien umożliwić każdemu efektywne działania w swoim zakresie obowiązków. Powinien, bo niestety nie zawsze jest to możliwe z uwagi na błędy w systemie, czas przetwarzania danych czy brak intuicyjnego interfejsu.

W BergSystem mamy na to rozwiązanie. Podamy je w sposób przystępny i jak najprostszy

W następnym wpisie dowiesz się:
1. Czym tak naprawdę jest CRM i jakie są jego główne funkcje ?
2. Dlaczego, mimo wielu zalet, papierowy kalendarz i długopis przegrywają w przedbiegach z kalendarzem elektronicznym?
3. Dlaczego warto zbierać szczegółowe dane do klientach i wprowadzać je do systemu, nawet kosztem czasu, który to zajmuje?

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *