Jak zarządzać polami?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 15 maja 2019r.

zarzadzanie polami_slajd1

By rozpocząć edytowanie Pola dodatkowego, kliknij przycisk Ustawienia poniżej zdjęcia profilowego Użytkownika i wybierz opcję Ustawienia systemu z rozwiniętej listy.

Następnie przejdź do Sekcji Pola.

tabela checkbox

Po przejściu do zakładki sekcji Pola, która Cię interesuje, zostanie wyświetlony wykaz istniejących pól w formie tabeli.

check

Trzy ostatnie kolumny tabeli to aktywne checkboxy, za pomocą których można zmieniać konfigurację pól. Poniżej omówione zostały właściwości każdego z nich.

Aktywny

 

Zaznaczenie checkboxa w kolumnie Aktywny uwidoczni go w Kartotece odpowiadającej zakładce Pola. Pozwoli również na edycję wartości przechowywanych w nim.

Dodawanie

 

Zaznaczenie checkboxa w drugiej kolumnie tabeli spowoduje dodanie go do formularza dodawania Współpracownika, Kontaktu, lub Operacji.

Wymagane

 

Jeśli chcesz, by informacja w którymś z pól była wymagana, wybierz checkbox w kolumnie Wymagane. Jeśli Użytkownik będzie chciał zapisać formularz dodawania lub zamknąć kartotekę, gdy takie pole będzie puste, otrzyma informację o konieczności wypełnienia go.

Przewiń do góry