Płatności za Berg System

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 10 maja 2019r.

Uprawnienia wymagane do obsługi Płatności

Dostęp do Płatności za Berg System mają jedynie Użytkownicy o uprawnieniach Administratora.

 

ustawienia_płatnosci

 

By przejść do panelu opłat, użyj przycisku Ustawienia w lewym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Płatności z rozwiniętej listy.

Panel Płatności

 

panel_płatnosci

 

Po przejściu do kolejnego widoku zobaczysz podsumowanie.
Znajdziesz tu informacje o posiadanym pakiecie, jego kosztach, ilości pracowników, którymi zarządzasz i terminie końca subskrypcji.

 

panel_płatności_pomarańczowa

 

Poniżej podsumowania znajduje się zestawienie Twoich płatności za System. Każda nowa faktura zostanie zarejestrowana, a informacje o niej będą wyświetlane w tabeli.

Płatności za system przed końcem subskrypcji

 

panel_płatnosći_13_dni

 

Nowo opłacony okres subskrypcji zostanie dodany do obecnego. Oznacza to, że jeśli opłacisz subskrypcję na kolejne 30 dni, kiedy do końca obecnego okresu zostało jeszcze 13 dni, czas zostanie zsumowany. W efekcie będziesz mógł korzystać z Berg System przez kolejne 43 dni.

Płatności

 

strzałka_zapłać

 

Z tego panelu możesz również przedłużyć dostęp do Berg System. W tym celu użyj przycisku Zapłać widocznego po prawej stronie.

 

pokaż szczegóły

 

W widoku płatności użyj przycisku Wybierz, by zdeklarować pakiet odpowiadający Twoim potrzebom. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakietach, skorzystaj z opcji Pokaż szczegóły.

Uzupełnij formularz Informacje bilingowe poniżej.

 

podsumowanie_płatności

Podsumowanie zamówienia

 

  • Częstotliwość rozliczeń

Wybierz odpowiadającą Ci częstotliwość rozliczeń. Możesz rozliczać się co miesiąc lub co rok – wtedy otrzymasz 20% rabatu.

  • Liczba pracowników

W tym polu wybierzesz ilość Użytkowników, dla których chcesz opłacić dostęp do Systemu. System podaje liczbę kont odpowiadającą ilości Współpracowników w Zespole. Jeśli chcesz dokonać płatności za mniejszą ilość kont, najpierw usuń Współpracowników z modułu Zespół. W każdym momencie można zmienić ilość Współpracowników – wówczas system obliczy ilość dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego i poprosi o wniesienie opłaty za nowego Współpracownika.

Jeśli wszystkie informacje w podsumowaniu zgadzają się, przejdź do płatności klikając Zapłać teraz.

Zostaniesz przekierowany na stronę DotPay. Wybierz bank, z którego chcesz dokonać płatności i podążaj za dalszymi instrukcjami.

W przypadku braku dokonanej opłaty, dostęp do Systemu CRM zostaje zablokowany z zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego.

Przewiń do góry