Wszystkie kolekcje
Pierwsze kroki
Jak dodawać załączniki?
Jak dodawać załączniki?
Marcin Konopka avatar
Napisane przez Marcin Konopka
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Berg System umożliwia dodawanie załączników do Kontaktów, Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży. Rodzaje plików, które można dodawać do Systemu to m. in. dokumenty  tekstowe i PDF, arkusze kalkulacyjne oraz większość plików graficznych.
Zagadnienie zostało omówione poniżej na przykładzie załączników do Kontaktów.

Otwórz kartotekę Kontaktu i przejdź do sekcji Załączniki.

Przeciągnij plik na wyznaczone pole i upuść go.
Możesz również dodać plik wskazując go na swoim dysku.

Kliknij na obszar zaznaczony kolorem pomarańczowym na zdjęciu powyżej. Zostanie otwarte okno dialogowe.
Gdy znajdziesz plik w oknie dialogowym, zaznacz go i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz.

Nowy załącznik będzie widoczny na liście załączników poniżej. Możesz go otworzyć klikając na nazwę pliku w pierwszej kolumnie tabeli.

Dodawanie załączników dla Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży

By dodać nowy załącznik dla Szansy Sprzedaży lub Sprzedaży postępuj analogicznie po przejściu do ich kartotek, w sekcji Załączniki.

Wykorzystanie załączników w praktyce

Użytkownicy Berg System wykorzystują załączniki do przechowywania skanów:

  • dokumentów tożsamości,

  • zgód na przetwarzanie danych osobowych,

  • polis,

  • dokumentów kredytowych,

  • ofert,

  • umów i aneksów,

  • upoważnień.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?