Kartoteka Współpracownika

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 16 sierpnia 2021r.

Sekcje

 

Podgląd

Kartoteka pracownika

Po przejściu do Karty Współpracownika automatycznie otwierana jest Sekcja Podgląd.

Znajduje się w niej podsumowanie najistotniejszych informacji o Współpracowniku (komórki Dane Kontaktowe, Opis, Tagi) i konfiguracji jego Konta (komórka Konto logowania, gdzie możesz także edytować Uprawnienia Użytkownika).  Przejrzysz i dodasz powiązane Kontakty i Wydarzenia.  W razie potrzeby, możesz także usunąć całe Konto.

image

Sprawdzisz tu szczegółowe informacje o Pracowniku. Przycisk Edytuj w prawym górnym rogu każdej z komórek pozwala na wprowadzenie w nich zmian. Komórki, które domyślnie znajdują się w tej Sekcji to:

  • Dane identyfikacyjne,
  • Adres główny,
  • Dane do faktur,
  • Zgody,
  • Dane kontaktowe,
  • Prowizje,
  • Dane HR,
  • Dane Kontaktowe.
 

Załączniki

szczeg

W tej Sekcji Kartoteki Współpracownika sprawdzisz i dodasz Załączniki z nim powiązane. Przykładowe pliki, które Użytkownicy dodają Użytkownicy Systemu to dowody tożsamości, umowy czy CV.

Scroll to Top