Jak zarządzać powiadomieniami mailowymi?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 26 czerwca 2019r.

W Berg System można otrzymywać na maila nie tylko powiadomienia o wznowieniu polisy,  czy przypomnienia z kalendarza, ale także informacje o zmianie kroku Szansy sprzedaży, czy samej Sprzedaży.

Jeśli jednak nie chcemy otrzymywać tego typu powiadomień można je samemu wyłączyć, a gdy zajdzie taka potrzeba ponownie włączyć.

  1. Aby wyłączyć otrzymywanie na maila informacji o zmianie np. kroku szans sprzedaży trzeba udać się do Edycji profilu.

edycja profilu

         

 2.  Następnie odznaczamy i wyłączamy te powiadomienia, których nie chcemy otrzymywać na maila. Należy kliknąć z Tak na Nie.

wył. powiadomeń mailowych

 

Oczywiście jeśli zajdzie taka potrzeba można w każdej chwili ponownie włączyć możliwość otrzymywania powiadomień mailowych.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.