Zarządzanie widocznością – dostęp do bazy Klientów
Autor: Małgorzata Lewandowska Zaktualizowano dnia: 13 stycznia 2020r.
W Berg System są trzy rodzaje widoczności – dostępu do widoku Klientów i sprzedaży. Użytkownik z uprawnieniami Administratora Systemu zawsze widzi wszystko.
Cała firma – Wszyscy widzą wszystko. Niezależnie od uprawnień każdy z Użytkowników widzi wszystkich Klientów i ich sprawy w Systemie. Czyli np Współpracownik z uprawnieniami doradcy może dodać sobie kalendarz przełożonego i widzieć jego notatki w Kalendarzu, widzi całą bazę Klientów.
Strukturalna – czyli widok „od siebie” w dół. Przełożony danego Użytkownika widzi Klientów i ich sprawy.
Tylko dla doradcy – widok do spraw Klientów na koncie Użytkownika ma tylko Użytkownik jako ich opiekun oraz Administrator.
Jak zarządzać widocznością kont?
należy wejść w moduł Zespół, a następnie w 3 zakładkę w górnej belce menu – Tabela
następnie wybieramy Użytkownika, któremu chcemy zmienić lub ustawić daną widoczność. Po kliknięciu w danego pracownika przechodzimy w zakładkę Szczegóły, klikamy edytuj, w widoczności ustawiamy żądaną opcję widoku dla Współpracownika