Zarządzanie widocznością – dostęp do bazy Klientów

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 13 stycznia 2020r.

W Berg System są trzy rodzaje widoczności – dostępu do widoku Klientów i sprzedaży. Użytkownik z uprawnieniami Administratora Systemu zawsze widzi wszystko.

  1. Cała firma – Wszyscy widzą wszystko. Niezależnie od uprawnień każdy z Użytkowników widzi wszystkich Klientów i ich sprawy w Systemie. Czyli np Współpracownik z uprawnieniami doradcy może dodać sobie kalendarz przełożonego i widzieć jego notatki w Kalendarzu, widzi całą bazę Klientów.
  2. Strukturalna – czyli widok „od siebie” w dół. Przełożony danego Użytkownika widzi Klientów i ich sprawy.
  3. Tylko dla doradcy – widok do spraw Klientów na koncie Użytkownika ma tylko Użytkownik jako ich opiekun oraz Administrator.

Jak zarządzać widocznością kont?

  • należy wejść w  moduł Zespół, a następnie w 3 zakładkę w górnej belce menu – Tabela

widoczność 1

  • następnie wybieramy Użytkownika, któremu chcemy zmienić lub ustawić daną widoczność. Po kliknięciu w danego pracownika przechodzimy w zakładkę Szczegóły, klikamy edytuj, w widoczności ustawiamy żądaną opcję widoku dla Współpracownika

widoczność 2  

Scroll to Top