Jak sprawdzić na jakim etapie jest Sprawa Klienta?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 9 maja 2019r.

Sposób I – z Kartoteki Sprawy

By sprawdzić na jakim Etapie Procesu jest Szansa Sprzedaży, przejdź do jej Kartoteki. Informacje o jej postępie w Procesie znajdują się w nowo otwartej Sekcji Podgląd, w komórce Proces Sprzedaży.

proces kartot

W górnej części komórki znajduje się oś, na której Etapy zostały Symbolicznie przedstawione jako ponumerowane koła. Ostatnie z zielonych kół symbolizuje obecny Etap Sprawy. Najedź na kółko, by sprawdzić nazwę Etapu. Rozwiń jeden z paneli Etapów (poniżej), by sprawdzić jakie Zadania wchodzą w jego skład. Kliknij nazwę Zadania, by oznaczyć je jako wykonane.

Sposób II – z modułu Szanse Sprzedaży – Tabela

 

filtr

Przejdź do widoku Szanse Sprzedaży – Tabela. Ustaw filtr wyszukiwania w polu TytułNazwa Firmy lub Klient i zatwierdź przyciskiem Filtruj.
Odszukaj Sprawę w Tabeli i sprawdź informację w kolumnie Kroki – w niej określony jest obecny Etap, na którym znajduje się Szansa Sprzedaży. By sprawdzić kolejne Etapy procesu, kliknij na nazwę obecnego Etapu. Lista Etapów zostanie wyświetlona w tym miejscu.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.