Jak sprawdzić na jakim etapie jest Sprawa Klienta?
Autor: Marcin Konopka Zaktualizowano dnia: 16 sierpnia 2021r.
Sposób I – z Kartoteki Sprawy
By sprawdzić na jakim Etapie Procesu jest Szansa Sprzedaży, przejdź do jej Kartoteki. Informacje o jej postępie w Procesie znajdują się w nowo otwartej Sekcji Podgląd, w komórce Proces Sprzedaży.
W górnej części komórki znajduje się oś, na której Etapy zostały Symbolicznie przedstawione jako ponumerowane koła. Ostatnie z zielonych kół symbolizuje obecny Etap Sprawy. Najedź na kółko, by sprawdzić nazwę Etapu. Rozwiń jeden z paneli Etapów (poniżej), by sprawdzić jakie Zadania wchodzą w jego skład. Kliknij nazwę Zadania, by oznaczyć je jako wykonane.
Sposób II – z modułu Szanse Sprzedaży – Tabela
Przejdź do widoku Szanse Sprzedaży – Tabela. Ustaw filtr wyszukiwania w polu Tytuł, Nazwa Firmy lub Klient i zatwierdź przyciskiem Filtruj.
Odszukaj Sprawę w Tabeli i sprawdź informację w kolumnie Kroki – w niej określony jest obecny Etap, na którym znajduje się Szansa Sprzedaży. By sprawdzić kolejne Etapy procesu, kliknij na nazwę obecnego Etapu. Lista Etapów zostanie wyświetlona w tym miejscu.
Scroll to Top
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.