Jak monitorować raty i płatności Klientów wybranego Współpracownika?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 8 sierpnia 2019r.

W Berg System jest możliwość sprawdzania rat i płatności Klientów po danym Współpracowniku.

  1. Aby wygenerować raty Klientów danego Współpracownika trzeba z menu bocznego wybrać moduł Sprzedaż – Tabela.

slajd1_filtr_raty

2. Po przejściu do modułu sprzedaży należy z górnej belki menu wybrać drugą zakładkę – Raty i płatności.

slajd 2_raty_filtr_ratyipłatnosci

 

3. Po kliknięciu w okienko Raty i płatności będziemy w części Systemu, w której widoczne są wszystkie raty i płatności Klientów. Aby wybrać tylko te, które chcemy sprawdzić należy użyć filtrów. Klikamy, więc w okienko Pokaż filtry.

slajd 3_filtruj

 

4. Z rozwiniętej listy dostępnych wyborów filtrów należy w okienku Współpracownik wyszukać nazwisko doradcy, którego raty Klientów chcemy poddać filtrom. W zależności od potrzeb można wybrać więcej niż jednego Współpracownika.

współpracownik

 

5. Następnie zaznaczamy z jakiego okresu raty będziemy brać pod uwagę. W kalendarzu określamy ramy czasowe.

kalendarz_monitoring_rat

 

6. Jako dodatkowy filtr można wybrać tylko nieopłacone dotychczas raty.

opłacone_monitroing_rat

 

7. Zaznaczone dane zatwierdzamy klikając przycisk Filtruj.

filtruj_monitoring_rat

 

8. Całość zebranych informacji o ratach Klientów danego współpracownika można przenieść do Exela i zapisać na dysku komputera. W tym celu należy wybrać u dołu ekranu przycisk Exel,  a System przygotuje gotowy plik.

exel_monitoring_rat

 

 

Przewiń do góry