Jak monitorować raty i płatności Klientów wybranego Współpracownika?
Autor: Małgorzata Lewandowska Zaktualizowano dnia: 8 sierpnia 2019r.
W Berg System jest możliwość sprawdzania rat i płatności Klientów po danym Współpracowniku.
Aby wygenerować raty Klientów danego Współpracownika trzeba z menu bocznego wybrać moduł Sprzedaż – Tabela.
2. Po przejściu do modułu sprzedaży należy z górnej belki menu wybrać drugą zakładkę – Raty i płatności.
3. Po kliknięciu w okienko Raty i płatności będziemy w części Systemu, w której widoczne są wszystkie raty i płatności Klientów. Aby wybrać tylko te, które chcemy sprawdzić należy użyć filtrów.Klikamy, więc w okienko Pokaż filtry.
4. Z rozwiniętej listy dostępnych wyborów filtrów należy w okienku Współpracownik wyszukać nazwisko doradcy, którego raty Klientów chcemy poddać filtrom. W zależności od potrzeb można wybrać więcej niż jednego Współpracownika.
5. Następnie zaznaczamy z jakiego okresu raty będziemy brać pod uwagę. W kalendarzu określamy ramy czasowe.
6. Jako dodatkowy filtr można wybrać tylko nieopłacone dotychczas raty.
7. Zaznaczone dane zatwierdzamy klikając przycisk Filtruj.
8. Całość zebranych informacji o ratach Klientów danego współpracownika można przenieść do Exela i zapisać na dysku komputera. W tym celu należy wybrać u dołu ekranu przycisk Exel, a System przygotuje gotowy plik.
Scroll to Top
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.