Autor: Małgorzata Lewandowska Zaktualizowano dnia: 22 lipca 2019r.
W Berg System można na produkcie wprowadzić informację o opłaceniu kolejnej raty za polisę/umowę. Dostępna jest edycja kwoty czy wybranie sposób płatności przez Klienta.
Jak zaznaczyć opłaconą kolejną ratę Klienta?
Najwygodniej jest zrobić z jednego z dwóch miejsc w Systemie
I.Moduł sprzedaży –
1. W menu bocznym wybieramy Sprzedaż – tabela, a następnie drugą zakładkę w górnym menu Raty i płatności
2. Wybieramy umowę, na której płatność chcemy wprowadzić i klikamy pusty checkbox.
3. Wprowadzamy dane zapłaty
Datę – możliwość rozwinięcia Kalendarza
Kto przyjął – możliwość wyboru innego użytkownika
Edytuj – klikamy aby dodać numer rozliczenia, zaznaczyć formę w jakiej opłacono ratę oraz edytować kwotę raty.
całość zatwierdzamy zielonym przyciskiem Zapisz
II. Globalna wyszukiwarka
1. W okienko wyszukiwarki należy wpisać jedną z informacji dzięki której System odnajdzie umowę/polisę w ramach której Klient płaci ratę np.:
numer umowy/polisy,
dane klienta np: imię/nazwisko,
PESEL/NIP,
2. Po wybraniu odpowiedniego produktu należy przejść do zakładki Raty i płatności i kliknąć checkbox przy racie, która ma zostać oznaczona jako opłacona.
Ważne:
Wprowadzanie kolejnych opłaconych rat wraz z edycją kwoty, sposobu płatności dostępna jest z każdego poziomu uprawnień.
Zakładkę raty i płatności może eksportować Administrator bądź Współpracownik, któremu Administrator dał takie uprawnienia dodatkowe.