Jak dodać opłaconą ratę Klienta?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 22 lipca 2019r.

W Berg System można na produkcie wprowadzić informację o opłaceniu kolejnej raty za polisę/umowę. Dostępna jest edycja kwoty czy wybranie sposób płatności przez Klienta.

 Jak zaznaczyć opłaconą kolejną ratę Klienta?

Najwygodniej jest zrobić z jednego z dwóch miejsc w Systemie 
 

I. Moduł sprzedaży

1. W menu bocznym wybieramy Sprzedaż – tabela, a następnie drugą zakładkę w górnym menu Raty i płatności

raty i płatnosci1

2. Wybieramy umowę, na której płatność chcemy wprowadzić i klikamy pusty checkbox.

ratyipłatnosci2

3. Wprowadzamy dane zapłaty

  • Datę – możliwość rozwinięcia Kalendarza
  • Kto przyjął – możliwość wyboru innego użytkownika
ratyipłatności3
  • Edytuj – klikamy aby dodać numer rozliczenia, zaznaczyć formę w jakiej opłacono ratę oraz edytować kwotę raty.
  • całość zatwierdzamy zielonym przyciskiem Zapisz
ratyipłatnosci4

II. Globalna wyszukiwarka

 1. W okienko wyszukiwarki należy wpisać jedną z informacji dzięki której System odnajdzie umowę/polisę w ramach której Klient płaci ratę np.:

  • numer umowy/polisy,
  • dane klienta np: imię/nazwisko,
  • PESEL/NIP,

ratyipłatnosci5

2. Po wybraniu odpowiedniego produktu należy przejść do zakładki Raty i płatności i kliknąć checkbox przy racie, która ma zostać oznaczona jako opłacona.
 

ratyipłatnosci6

Ważne:

Wprowadzanie kolejnych opłaconych rat wraz z edycją kwoty, sposobu płatności dostępna jest z każdego poziomu uprawnień.

Zakładkę raty i płatności może eksportować Administrator bądź Współpracownik, któremu Administrator dał takie uprawnienia dodatkowe.

Przydatny link:

 
 
Scroll to Top

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.