PRODUKT
Menu
DLA KOGO?
Menu
Materiały
Menu
O firmie
Menu
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
Aby skonfigurować moduł sprawy – dodać nazwę, kroki oraz checklistę należy:
Przejść do Ustawień systemu – moduł Sprawy
Jeżeli chcemy zmienić nazwę istniejącego – klikamy w obecną nazwę procesu
Jeżeli chcemy stworzyć nowy proces – klikamy Dodaj
Jak ustawić kroki w procesie sprawy? Klikamy zarządzaj krokami.
Aby zmienić nazwę klikamy w tytuł obecnego kroku i edytujemy.
Aby dodać nowy krok klikamy Dodaj
Aby dodać dodatkowe punkty do wykonania w każdym bądź konkretnym kroku należy kliknąć – zarządzaj checklistą
Aby zmienić nazwę istniejącą nazwę – klikamy w obecną.
Jeśli chcemy dodać nowe zadanie do checklisty klikamy – Dodaj
Tworząc cheklistę możemy wybrać miejsce w którym dany punkt ma zostać spełniony: np ustawienie wydarzenia w systemie, załączenie załącznika lub zrobienie notatki.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu. Dołącz do najlepszych firm w branży.
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
© 2010 - 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.