Jak skonfigurować powiadomienie sms o zmianie statusu umowy?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 3 sierpnia 2022r.

Aby włączyć możliwość powiadamiania smsem klienta o zmianie statusu jego umowy należy:

  1. W ustawieniach systemu sprawdzić czy mamy włączony status umowy.

W tym celu wchodzimy w: ustawienia systemu — zarządzanie polami — sprzedaż/szanse sprzedaży — szukamy status umowy i włączamy. (Proszę pamiętać, że nazwy statusów mogą Państwo edytować). Jeśli status ma być już na szansie sprzedaży przełączamy widok na szanse sprzedaży i włączamy.

2.Następnie przechodzimy do modułu: narzędzia marketingowe

3. Klikamy dodaj w prawym górnym rogu

4. Następnie definiujemy Nazwę. czyli odniesienie do którego statusu klient ma otrzymać sms

5. Określamy typ powiadomienia – wysyłka wywoływana zdarzeniem w systemie

6. W odniesieniu wybieramy –zmiana statusu umowy

7. Przechodzimy do konfiguracji treściwybieramy dane klienta, można dołączyć dane umowy, której zmiana statusu ma dotyczyć.

  • Jeśli wysyłka ma dotyczyć różnych zmian statusów, każdy z nich w ten sposób ustawiamy.

W momencie gdy będziemy w szczegółach umowy zmieniać status – system zapyta  czy chcemy powiadomić smsem klienta

Nie do każdego klienta musimy wysyłać sms, wtedy wybieramy nie.

Ważne: pamiętajmy, że do wysyłki smsów z Berg System potrzebne jest spełnienie poniższych warunków:

  • integracja z sms api
  • zgoda klienta na wysyłkę sms – zaznaczona w systemie,
  • SMS nie może mieć więcej niż 160 znaków, unikamy polskich liter,
  • Każdy wysłany sms zapisuje się na karcie kontaktu w zakładce – smsy.
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.