Wszystkie kolekcje
Opis modułów
Kontakty
Zarządzanie widocznością - dostęp do bazy Klientów
Zarządzanie widocznością - dostęp do bazy Klientów
Małgorzata Lewandowska avatar
Napisane przez Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W Berg System są trzy rodzaje widoczności - dostępu do widoku Klientów i sprzedaży. Użytkownik z uprawnieniami Administratora Systemu zawsze widzi wszystko.

  1. Cała firma - Wszyscy widzą wszystko. Niezależnie od uprawnień każdy z Użytkowników widzi wszystkich Klientów i ich sprawy w Systemie. Czyli np Współpracownik z uprawnieniami doradcy może dodać sobie kalendarz przełożonego i widzieć jego notatki w Kalendarzu, widzi całą bazę Klientów.

  2. Strukturalna - czyli widok "od siebie" w dół. Przełożony danego Użytkownika widzi Klientów i ich sprawy.

  3. Tylko dla doradcy - widok do spraw Klientów na koncie Użytkownika ma tylko Użytkownik jako ich opiekun oraz Administrator.

Jak zarządzać widocznością kont?

  • należy wejść w moduł Zespół, a następnie w 3 zakładkę w górnej belce menu - Tabela

widoczność 1

  • następnie wybieramy Użytkownika, któremu chcemy zmienić lub ustawić daną widoczność. Po kliknięciu w danego pracownika przechodzimy w zakładkę Szczegóły, klikamy edytuj, w widoczności ustawiamy żądaną opcję widoku dla Współpracownika

widoczność 2

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?