PRODUKT
Menu
DLA KOGO?
Menu
Materiały
Menu
O firmie
Menu
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
Dzięki Berg System możesz jednocześnie dodawać Wydarzenia dla wielu Klientów z wybranych grup Kontaktów lub Umów. Jeśli chcesz zlecić Zespołowi skontaktowanie się z konkretną grupą Klientów, wystarczy przefiltrować Kontakty w widoku tabeli i utworzyć dla nich Wydarzenia masowe. Każde z Wydarzeń zostanie dodane do Kalendarza Współpracownika będącego Opiekunem Kontaktu.
W modułach Kontakty>Osoby, Kontakty>Firmy oraz Sprzedaż>Sprzedaż-Tabela w prawym górnym rogu widoczny jest przycisk Dodaj Wydarzenia. Dzięki niemu dodasz do Systemu wydarzenia dla wszystkich Kontaktów widocznych w tabeli poniżej.
Warto pamiętać, że treści w tabeli mogą być filtrowane. Po nałożeniu wybranych filtrów na jej zawartość, Wydarzenia zostaną dodane jedynie do wyników wyszukiwania, zamiast do wszystkich Kontaktów czy Umów.
Jeśli chcesz zaplanować wykonanie telefonów do każdego z Klientów, którzy posiadają produkt Kredyt hipoteczny, przejdź do modułu Sprzedaż i wybierz widok Sprzedaż – Tabela.
Następnie ustaw filtr Produkt: Kredyt hipoteczny.
Po otrzymaniu wyników wyszukiwania użyj przycisku Dodaj wydarzenia w prawym górnym rogu strony. Zostanie wyświetlony formularz.
Wybierz rodzaj wydarzenia z listy na górze formularza i uzupełnij pozostałe pola. Po zatwierdzeniu informacji, Wydarzenia będą widoczne się w module Kalendarz.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu. Dołącz do najlepszych firm w branży.
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
© 2010 - 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.