Jak przypisać Wydarzenie do Klienta lub Umowy?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 16 sierpnia 2021r.

Istnieje kilka sposobów powiązania Klienta lub Umowy z konkretnym Wydarzeniem. Możesz zrobić to w formularzu Dodawanie/Edycja wydarzenia lub dodając Wydarzenie bezpośrednio z poziomu ich Kart.

Sposoby przypisywania Wydarzenia do Klienta/Umowy

Dodając informacje w formularzu:

powiÄ_zanie

Otwórz formularz Dodawanie wydarzenia lub Edycja wydarzenia i użyj przycisku Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę. Następnie wpisz nazwę Kontaktu lub Sprzedaży w jednym z rozwiniętych pól. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je zielonym przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.

Dodając Wydarzenie z Kartoteki:

kart_k

Przejdź do Karty Kontaktu, Sprzedaży lub Szansy Sprzedaży. System domyślnie otworzy sekcję Podgląd, w której znajdziesz przycisk Dodaj wydarzenie. Wydarzenie utworzone dzięki niemu będzie powiązane z Kartoteką.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.