PRODUKT
Menu
DLA KOGO?
Menu
Materiały
Menu
O firmie
Menu
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
Istnieje kilka sposobów powiązania Klienta lub Umowy z konkretnym Wydarzeniem. Możesz zrobić to w formularzu Dodawanie/Edycja wydarzenia lub dodając Wydarzenie bezpośrednio z poziomu ich Kart.
Sposoby przypisywania Wydarzenia do Klienta/Umowy
Otwórz formularz Dodawanie wydarzenia lub Edycja wydarzenia i użyj przycisku Kliknij, aby dodać osobę powiązaną, firmę lub umowę. Następnie wpisz nazwę Kontaktu lub Sprzedaży w jednym z rozwiniętych pól. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je zielonym przyciskiem Dodaj w prawym dolnym rogu formularza.
Przejdź do Karty Kontaktu, Sprzedaży lub Szansy Sprzedaży. System domyślnie otworzy sekcję Podgląd, w której znajdziesz przycisk Dodaj wydarzenie. Wydarzenie utworzone dzięki niemu będzie powiązane z Kartoteką.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu. Dołącz do najlepszych firm w branży.
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
© 2010 - 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.