Jak zalogować się do Strefy Klienta?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 4 lipca 2019r.

   Na swojej dedykowanej stronie Klient znajdzie najistotniejsze informacje zamieszczone w Kartotece Klienta u doradcy. Strefa Klienta to miejsce komunikacji między Klientem a Firmą z którą zawarł umowę/polisę.

Strona logowania do Strefy Klienta jest inna dla klientów niż dla Agentów. Klienci logują się poprzez dedykowaną stronę logowania.

Sugerujemy aby podpiąć możliwość logowania się ze swojej strony firmowej.

Jeśli nie ma takiej możliwości link do strony logowania Klient otrzymuje na maila podczas nadawania mu hasła i loginu. Ewentualnie znajduje się on też pod zgłoszeniami.

 

Logowanie do Strefy Klienta

  1. Klient wpisuje adres firmowy strony swojego Opiekuna, a następnie klika przycisk logowania do Panelu zamieszczony na jego stronie.
logowanie  
 

        2. Następnie Klient  wpisuje dane logowania.  Hasło do logowania otrzymuje  na maila przy zakładaniu przez doradcę indywidualnego konta klienta.

    WAŻNE: jeśli Klient podał nr PESEL loginem automatycznie będzie jego numer PESEL.

strefa_klienta_logowanie   
Scroll to Top