Jak nadać Klientowi dostęp do jego indywidualnej Strefy Klienta?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 2 lipca 2019r.

W Berg System Opiekunowie Klienta mają możliwość utworzenia swoim klientom indywidualnych paneli, dzięki czemu mają oni dostęp do zawartych umów, zgód RODO, mogą też  się z tego miejsca komunikować się z osobą odpowiedzialną w Firmie za obsługę zgłoszeń lub bezpośrednio ze swoim Opiekunem jeśli on takie uprawnienia posiada.

 Jak utworzyć Strefę Klienta?

1. Aby utworzyć indywidualną strefę klienta należy w menu bocznym wybrać moduł Kontakty, a następnie Osoby.

panel_klienta_slajd1

2. Z listy klientów wybieramy Klienta, któremu chcemy nadać konto logowania i utworzyć jego Strefę klienta w Berg System

wybór_klienta_slajd2

3. Następnie będąc na stronie Kartoteki Klienta z prawej strony ekranu wybieramy Dodaj konto logowania.

konto_logowania_slajd3

4. Na ekranie komputera wyświetli się komunikat z pytaniem, czy na pewno chcemy takie konto nadać oraz, że na podany przez klienta adres e-mail zostaną wysłane dane do zalogowania.

panel_klienta_decyzja_slajd4

5. Po kliknięciu Tak dostaniemy informację z Systemu, że czynność została dokonana.

panel_klienta_gotowe

6. Klient otrzymuje na maila, którego podał, wiadomość systemową z danymi logowania oraz odnośnikiem do strony swojego Panelu Klienta. Jeśli Klient poda numer Pesel to automatycznie będzie on jego loginem.

panel_klienta_mail_powitalny

7. Dodatkowo Administrator Systemu zarządza dostępami do Panelu Klienta dla  Klienta. Tzn może je włączać lub wyłączać

zablokuj_panel_klienta ,
Scroll to Top