Jak dodawać Tagi dla Kontaktu?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 1 września 2021r.

Tagi to słowa kluczowe opisujące Klienta. Są przydatne do kategoryzacji grup Kontaktów i wielu Użytkowników Berg System wykorzystuje w celach sprzedażowych. Przykładowe tagi to dziecimieszkanie czy wakacje.

Każdy kontakt może mieć więcej niż jeden tag,  mogą się one wyróżniać kolorami, czyli inny kolor mogą mieć tagi dotyczące np stanu majątkowego klienta, inny statusu rodzinnego itd.

Tagi  można dodać na 3 sposoby:

  • W momencie dodawania nowego kontaktu,
  • W kartotece klienta,
  • W module kontakty np masowo,
  1. Nowy kontakt:
W momencie dodawania nowego klienta mamy włączoną możliwość dodawania tagów. 
 
        2. W kartotece klienta:
 
W momencie gdy klient ma już założoną kartę  przejdziemy do Kartoteki Klienta z modułu Kontakty.

W prawej kolumnie Kartoteki znajduje się komórka Tagi, w której widoczny jest przycisk Dodaj

tag 2

Wpisz nowy tag w nowo otwartym polu i potwierdź jego dodanie przyciskiem Zapisz.

tag1

Nowy tag będzie od tej pory widoczny w Kartotece Kontaktu.

3. Masowe działania na bazie kontaktów:

Wchodzimy w moduł kontakty — osoby i np grupę wszyscy następnie filtrujemy klientów np po określonym filtrze – np produkt ubezpieczenie domu i kierujemy do nich np kampanię o UnŻ – możemy ich oznaczyć takim tagiem

Przydatne linki:

Jak korzystać z filtrów?

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.