PRODUKT
Menu
DLA KOGO?
Menu
Materiały
Menu
O firmie
Menu
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
Moduł APK włączamy w ustawieniach systemu w zakładce – MODUŁY (widok dostępny dla administratorów)
Aby stworzyć nową lub przejść do gotowej listy Analizy Potrzeb Klienta wchodzimy w odpowiedni moduł w bocznym menu wybieramy Lista APK
Następnie klikamy w prawym górnym rogu – Dodaj – przygotowaliśmy gotowaliśmy szablon.
Jak dodać produkt do Analizy potrzeb klienta?
Klikamy dodaj produkt – system przeniesie nas do listy wprowadzonych rodzajów produktów w systemie.
Klikając „edytuj” możemy zmienić nazwę na bardziej przyjemną dla klienta.
Jak ułożyć pytania do analizy potrzeb klienta?
Klikamy w „pytania” i przechodzimy do układania ich aby dodać pytanie klikamy Dodaj kolejne pytanie
Możemy wybrać:
Treść pytania
Do każdego pytania mogą być też pytania zależne typu: Pytanie: Czy masz AC? i do odpowiedzi TAK, może być pytanie zależne: do kiedy masz obecne AC.
W sekcji Pytania poprzez przełączanie się między nazwami rodzajów produktów możemy przejść do edycji pytań z sektorze w którym chcemy je dodać/edytować itp.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu. Dołącz do najlepszych firm w branży.
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
© 2010 - 2022 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.