Jak stworzyć Analizę Potrzeb Klienta?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 2 sierpnia 2022r.

    

Moduł APK włączamy w ustawieniach systemu w zakładce – MODUŁY (widok dostępny dla administratorów) 

Aby stworzyć nową lub przejść do gotowej listy Analizy Potrzeb Klienta wchodzimy w odpowiedni moduł w bocznym menu wybieramy Lista APK

Następnie klikamy w prawym górnym rogu – Dodaj – przygotowaliśmy gotowaliśmy szablon.

Jak dodać produkt do Analizy potrzeb klienta? 

Klikamy dodaj produkt – system przeniesie nas do listy wprowadzonych rodzajów produktów w systemie.

Klikając „edytuj” możemy zmienić nazwę na bardziej przyjemną dla klienta.

Jak ułożyć pytania do analizy potrzeb klienta?

Klikamy w „pytania” i przechodzimy do układania ich aby dodać pytanie klikamy Dodaj kolejne pytanie

Możemy wybrać:

 typ pytania: lista rozwijana, TAK/NIE, pytanie otwarte, data

Treść pytania

Do każdego pytania mogą być też pytania zależne typu: Pytanie: Czy masz AC? i do odpowiedzi TAK, może być pytanie zależne: do kiedy masz obecne AC.

W sekcji Pytania poprzez przełączanie się między nazwami rodzajów produktów możemy przejść do edycji pytań z sektorze w którym chcemy je dodać/edytować itp.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.