alior

Alior Bank wybrał Berg System jako dedykowanego dostawcę rozwiązań CRM dla klientów banku

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”]

Miło nam poinformować, że Berg System został wybrany przez Alior Bank jedynym dedykowanym dostawcą rozwiązań CRM dla klientów banku. Od kwietnia 2017 roku posiadacze kont firmowych mogą korzystać z rozwiązań warszawskiego start-upu. Tym samym Berg System znalazł się wśród takich firm jak SalesManago, T-Mobile, Link4, Vindicat czy Sunrise System, których produkty również są dostępne dla klientów banku.

– Współpraca z Alior Bankiem, to dla nas znak, że zostaliśmy obdarzeniu zaufaniem przez dużego partnera.  To też świetny przykład, że nawet start-up może współpracować z korporacjami. To rodzi synergię – mówi Marcin Konopka, CEO Berg System. – Na co dzień pracujemy z firmami, znamy klienta docelowego. A to wartość dla dużego gracza, któremu trudniej niż nam jest dostrzec potrzeby mniejszych firm – dodaje.

 

Berg System istnieje od 2012 roku i stworzył m.in. system zarządzania relacjami z klientem (CRM). Sukces produktu oparł na znakomitej znajomości branży doradztwa finansowego. Założyciele – Marcin Konopka i Daniel Kisiel – sami wcześniej pracowali w strukturach sprzedaży i wiedzieli doskonale, czego potrzebuje rynek. Ich historię opisywał m.in. portal INN:Poland.

 

O tym, jak niewielka firma została dostrzeżona przez giganta, znów opowiada Marcin Konopka: –My sami jesteśmy klientem Alior Banku. Pewnego dnia, wchodząc na konto zobaczyłem, że startuje program i strona zafirmowani.pl – narzędzia dla przedsiębiorców. Zauważyłem, że to dla nas świetna szansa. Możemy dać innym firmom, narzędzia, które pomagają rozwinąć firmę, ulepszyć proces sprzedaży – wyjaśnia.

 

Podobnie myśleli decydenci w Alior Banku, którzy wybrali Berg CRM jako preferowane rozwiązanie dla swoich klientów. Start-up dostarcza jednak nie tylko rozwiązania informatyczne, ale również wiedzę. Na portalu zafirmowani.pl publikuje artykuły, w których dzieli się praktycznymi radami, jak zwiększać sprzedaż.

[/av_textblock]

Udostępnij ten artykuł znajomym

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Odbierz dawkę praktycznej wiedzy

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z każdym nowym artykułem. 

RODO w ubezpieczeniach

Tematu RODO, czyli zgody na przetwarzanie danych wrażliwych i osobowych klientów, nie wolno lekceważyć. Firmy działające w branży ubezpieczeniowej, ale i finansowej, które przechowują informacje

Jak prowadzic baze klientow ubezpieczeniowych

Jak prowadzić bazę klientów ubezpieczeniowych?

Sprzedaż ubezpieczeń przez agenta ubezpieczeniowego nie może opierać się wyłącznie na intuicji czy zapamiętanych informacjach. Chcąc prowadzić efektywny biznes w branży ubezpieczeniowej, należy wdrożyć odpowiednie narzędzia

jak pozyskiwac klientow na ubezpieczenia_

Jak pozyskiwać klientów na ubezpieczenia?

Wyzwaniem każdego agenta ubezpieczeniowego jest pozyskiwanie nowych kontaktów, a docelowo nowych klientów chcących się ubezpieczyć. W branży ubezpieczeniowej zakup ubezpieczenia nie jest elementem zaspokojenia pierwszej

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.