Dostosuj się lub giń

Dostosuj się, albo giń. Dla wypisywaczy polis idą ciężkie czasy

Wyobraź sobie, że jest rok 1812, a ty jesteś tkaczem z Manchesteru. Naprawdę dobrym, jednym z najlepszych. Krosna obsługujesz naprawdę szybko. Nie robisz błędów. Aż pewnego dnia w fabryce, w której pracujesz zostaje zainstalowana maszyna parowa. Pracę, którą wykonujesz, ona robi szybciej, nigdy się nie męczy i nie założy związków zawodowych. Co możesz zrobić, żeby wygrać ten wyścig?

Czytaj dalej

RODO plusy i minusy

[INFOGRAFIKA] Czy jest się czego bać? Plusy i minusy RODO

Kiedyś dzieci straszyło się czarną Wołgą. Teraz, kiedy dorosły, ciarki na ich plecach wywołuje słowo RODO. Wchodzące w życie 25 maja 2018 roku rozporządzenie reguluje i ujednolica kwestię ochrony danych osobowych w całej Unii Europejskiej. Jak każda zmiana, powoduje obawy. Dodatkowo przeraża krótki termin, jaki został na wdrożenie wymogów RODO. Wszystko to wynika jednak z braku konkretnych informacji.

Czytaj dalej

RODO

[WZÓR ZGODY] Agenci nieświadomie łamią prawo. Już za pół roku, może ich to słono kosztować

Pan Wojciech jest agentem w mieście wojewódzkim. Ubezpieczeniami zajmuje się już od kilkunastu lat, a w swojej ofercie ma produkty kilku towarzystw. Przez ten czas dorobił się grona stałych klientów, choć każdego dnia pozyskuje nowych. Każdemu chce pomóc. Jednak już wkrótce, jego dobre serce może go słono kosztować.

Czytaj dalej

wizerunek agenta

Akademia Berga. 7 kroków do profesjonalnego wizerunku agenta ubezpieczeniowego w sieci

Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym lub prowadzisz małą agencję, w nawale pracy bywa trudno wygospodarować odrobinę czasu na działania promocyjne w sieci. Jednak w obecnych czasach, posiadanie „cyfrowej tożsamości” jest nieodzowne dla prowadzenia biznesu. Ludzie informacji szukają najczęściej w sieci. A umiejętność zbudowania profesjonalnego wizerunku agenta ubezpieczeniowego pozwala na budowanie przewagi konkurencyjnej stosunkowo tanim kosztem.

Czytaj dalej

Vito Casetti

Vito Casetti: Dla ludzi przedsiębiorczych, Polska bije Włochy 10 do 0

Vito Casetti jest pół-Polakiem, pół-Włochem. Choć urodził się we Florencji, to od 18 lat jest związany z naszym krajem. Powszechnie kojarzony jest z występami w programach takich jak „Europa da się lubić” i „Dzień Dobry TVN”, dla którego realizował cykl felietonów podróżniczych. Jednak poza rozpoznawalnym medialnym wizerunkiem, Vito Casetti jest niezwykle sprawnym menedżerem, który od ponad 20 lat rozwija struktury sprzedaży w całej Europie.

Czytaj dalej

Excel czy CRM?

Baza klientów w Excelu? Wyjaśniamy na co zwrócić uwagę

Wielu naszych klientów zadaje to samo pytanie – czy Excel jest dobrym narzędziem do prowadzenia bazy klientów? Odpowiedzieć na tak postawioną kwestię można metaforą: czy rower jest dobrym środkiem transportu? Dla jednej osoby, na niewielkie odległości przy dobrej pogodzie – tak. Ale jeśli oczekujemy więcej, warto zastanowić się nad innym środkiem transportu. Podobnie z bazą klientów, na początek Excel czy Google Docs wystarczają. Ale jeśli chcemy się rozwijać – warto zainwestować w system CRM.

Czytaj dalej

MLM - kosmetyki

Dwie rewolucje w MLM. Zmieniający się świat, to nowe szanse

Była pierwsza połowa lat 90., kiedy do mojego mieszkania przyszedł facet z wielką walizką. Przez swój krzaczasty wąs i łysinę wyglądał jak Andrzej Zaucha. Próbował mi sprzedać swój amerykański sen. Wtedy pierwszy raz spotkałem się z pojęciem MLM. W tamtych czasach mało kto jeszcze rozumiał siłę tego modelu biznesowego. Zresztą, po latach komunizmu, nie mieliśmy wtedy podstawowej wiedzy ekonomicznej. Niektórzy w MLM skakali jak w ogień, inni uważali system za podejrzany i często z takim podejściem zostali do dziś.

Czytaj dalej

Marcin Konopka Berg System

Alior Bank docenił Berg System. Kolejny etap współpracy


Po raz kolejny jest nam niezwykle miło poinformować, że działania Alior Bank docenił działania podejmowane przez Berg System. Wcześniej informowaliśmy o tym, że zostaliśmy wybrani dostawcą dedykowanego rozwiązania CRM dla klientów biznesowych Alior Banku. Od tego czasu dla prowadzonego przez bank portalu zafirmowani.pl – regularnie dostarczamy porad eksperckich. Ostatnio zaś zostaliśmy zaproszeni na organizowaną przez Alior Bank konferencję „Firmy przyszłości – jak zaistnieć w internecie?”.

Czytaj dalej